یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۲:۵۴

کسب مقام برتر در عرصه نظام پيشنهادها توسط شرکت نفت فلات قاره ایران

باشگاه خبری فراساحل: شرکت نفت فلات قاره ايران در بين شرکت‌هاي تابعه شرکت ملي نفت ايران در عرصه نظام پيشنهادها مقام برتر را کسب کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومي شرکت نفت فلات قاره ايران، در هفتمين جلسه شوراي تحول اداري شرکت ملي نفت ايران که روز يکشنبه 22 فروردين‌ماه برگزار شد، اين شرکت حائز رتبه اول در ميزان صرفه‌جويي اقتصادي حاصله از اجراي نظام پيشنهادها شد. در اين جلسه مهندس سعيد حافظي مديرعامل شرکت نفت فلات قاره ايران، لوح تقدير شرکت پيشتاز در حوزه نظام خلاقيت و پيشنهادها را از مهندس رکن‌الدين جوادي مديرعامل شرکت ملي نفت ايران، دريافت کرد.


در اين لوح تقدير آمده است: «شركت ملي نفت ايران در خانواده بزرگ صنعت نفت بيش از پيش به شما عزيزان كه سلاحتان تفكر و افق نگاهتان دور دستهاست چشم دوخته است. همت ورزيدن در اشاعه نظام پيشنهادها، انساني‌ترين شكل حضور تفكر جمعي است و برآيند اين تفكر است كه گره‌ها مي‌گشايد، راه‌ها باز مي‌كند، خلاقيت مي‌آفريند و سازمان را متحول مي‌سازد. با عنايت به گزارش ارسالي آن شرکت در حوزه نظام پيشنهادها مربوط به سال 1393 و نظر به اينکه شرکت نفت فلات قاره ايران در عرصه نظام پيشنهادها از ديگر شرکت‌هاي تابعه شرکت ملي نفت ايران پيشي گرفته و حائز رتبه اول در ميزان صرفه‌جويي اقتصادي حاصله از اجراي نظام پيشنهادها گرديده، بدينوسيله از حمايت جنابعالي به عنوان مدير حامي در عرصه مذکور و همچنين از حميت و مسئوليت‌پذيري همکاران ساعي آن شرکت قدرداني شده و به پاس اهتمام صورت گرفته اين لوح تقديم مي‌شود.»


در پي کسب اين موفقيت، مهندس حافظي نيز ضمن تشکر از همه کارکنان شرکت نفت فلات قاره ايران به ويژه همکاران نظام مشارکت و پيشنهادها، پيام تبريکي به شرح زير صادر کرد:
«طي سال‌هاي اخير در شرايط تحريم و مشکلات عديده‌ اقتصادي ناشي از آن، نظام پيشنهادهاي شرکت نفت فلات قاره ايران با تکيه بر توان علمي عملياتي همكاران خدوم، موفق به اجرايي كردن پيشنهادهاي بسياري در مناطق عملياتي و سكوهاي بهره‌برداري شده که ثمره آن کسب عنوان شرکت پيشتاز در حوزه نظام خلاقيت و پيشنهادها در بين شرکت‌هاي تابعه شرکت ملي نفت ايران است. کسب اين موفقيت بزرگ که باعث افتخار و سربلندي فردفرد کارکنان اين شرکت است را به شما همکاران ارجمند و پرتلاش نظام مشارکت و پيشنهادها تبريک مي‌گويم. بي‌ترديد اين موفقيت بزرگ در سايه تلاش‌، برنامه‌ريزي‌ و پيگيري مجدانه کارکنان نظام مشارکت و پيشنهادها بدست آمده و مايه مباهات اينجانب است. اميدوارم با تحقق اهداف نظام تحول اداري و مشارکت بيشتر کارکنان در ارائه پيشنهادهاي عملي و کاربردي، اشکالات موجود را برطرف نموده و در جهت تحقق اهداف کلان شرکت تلاش نماييم.»



  کد خبر : 1464
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :